Sunday 3 February 2013

3D,Imaginasi dan Mata


Assalamualaikum..

Entri kali ini hanya omongan kosong yang tetibe je tercetus dalam minda aku. Masihkah korang ingat kepada cermin mata kertas 3d? Aku kenal benda ni masa aku sekolah rendah.  Tu pun tv3 yang keluarkan cermin mata 3d untuk tengok cerita apa tah? Tak ingat dah..




Seperti yang kita sedia maklum kalau tengok guna cermin mata 3d ni, nampak macam real deal la kan..sekarang ni cinema-cinema if I’m not mistaken still use this for their 3d movies kan. Nampak macam real gambor semua kan. Tapi aku tak tahu la kenapa ke orang lain pun sama macam aku, I ain’t  see a thing.


Confuse jugak, ke sebab aku ni tak cukup imagination. Aku tak nampak ape yang real pon. Aku just nampak that flat screen je..Dulu guna 3d kat bulky tv sekarang 3d glasses pon da style tambah-tambah lagi dengan led,lcd,plasma tv yang terjual…haa yang 3d glasses sekarang baru aku nampak macam real..Haha.. ke mata aku yang bermasalah dulu?



Ha tu jela aku nak kongsi N O K T A H




p/s: seronok tengok budak-budak, semoga dipercepatkan jadi mak budak, amin :)


No comments:

Post a Comment