Tuesday 27 November 2012

Bukan entri Pertama


Assalamualaikum..

Bukan entri pertama aku...memang betul..agak-agak kenapa ini bukan entri pertama aku?Firstly,ni adalah blog yang aku buat selepas aku delete blog aku yang first dulu..kenapa aku delete blog lama aku?SEBAB didalam blog dulu tekandung story lama sebelum aku menikah.. YES, I'm married now...No longer a Miss but Puan...Semasa sebelum menyedari hakikat aurat (sebenarnya selalu kene tegur tapi pekak kan telinga dulu2), dalam blog ni terpublish entri2 containing gambar aku dan rakan yang ade la jahiliah..Jahiliah disini bermaksud yang tak pakai ikut suruhan Allah dan Sunnah Rasulullah S.A.W..Untuk tidak menanggung dosa-dosa bertebaran di alam maya ni, aku pun delete la blog yang tidak menepati tuntutan tu. Yang tidak dituntut yakni betudung tak berapa nak capai tutup di bawah dada, baju kadang kala ikut body dan seluar jeans yang ketat tapi bukan skinny (tak muat pon) iaitu pakaian yang bersamaan persis di majalah Hijabista.

Ini bukan entri pertama aku..

No comments:

Post a Comment